ndywidualne konsultacje oraz sesje muzykoterapii w szkole MOZART
terminy 27.06. – 15.07.
10:15 – 11:00
11:45 – 12:30
12:30 – 13:15
13:15 – 14:00
cena pierwszego spotkania: 120 zł / 30-45 min.
cena kolejnych spotkań 100 zł
_______________________________________________________________________
Czas: od 30 minut do 45 minut/ sesja
Prowadząca: mgr Jagoda Rusowicz, certyfikowana muzykoterapeutka MT-C, neuromuzykoterapeuta.
Strona z kwalifikacjami: https://arteterapia.pl/certyfikowani-terapeuci/jagoda-rusowicz/
Uczestnicy:
dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi (nieprawidłowości zarówno rozwoju ruchowego, jak i intelektualnego oraz społecznego dziecka, np. spectrum autyzmu);
dzieci wymagające pracy nad funkcjami poznawczymi (uwagą, koncentracją, pamięcią, planowaniem itp.),
dzieci doświadczające trudności związanych z komunikacją i funkcjonowaniem w grupach społecznych;
dzieci potrzebujące wsparcia w radzeniu sobie ze stresem;
Istnieje również możliwość przeprowadzenia sesji o charakterze profilaktycznym (profilaktyka poprzez muzykoterapię) – np. odkrywanie obszarów zainteresowań związanych z tworzeniem i przeżywaniem muzyki, odkrycie i rozwój mocnych stron dziecka, pozytywne wzmocnienie działań prozdrowotnych z wykorzystaniem muzyki.
W razie pytań, zapraszam do kontaktu: 530 591 771
Podczas zajęć muzykoterapeutycznych zostaną wykorzystane przede wszystkim metody i techniki muzykoterapii kreatywnej, elementy/poszczególne techniki muzykoterapii neurologicznej (NMT) oraz techniki relaksacyjne. Dodatkowo zajęcia zostaną wzbogacone m.in. o zabawy/ćwiczenia oparte na założeniach programu Music Together (wg teorii E.E. Gordona), aktywnego słuchania muzyki wg Batti Strauss oraz autorskich aktywności skupionych wokół tworzenia i aktywnego doświadczania muzyki. Każde zadanie muzyczne przekłada się na realizowanie celów pozamuzycznych.
Zaplanowane działania mają na celu wspieranie rozwoju w obszarach tego wymagających, pobudzanie kreatywności, umożliwienie ekspresji pozawerbalnej, integrację wewnętrzną, dostarczanie radości i satysfakcji z działania/wspólnego przebywania czy tworzenia, pracę nad emocjami, co w efekcie ma prowadzić do poprawy samopoczucia i rozwoju jednostki oraz dostarczenia opiekunom konkretnych narzędzi do dalszych aktywności, a w efekcie do polepszenia jakości życia uczestników warsztatów.
Każda sesja jest planowana indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości uczestnika.